Διαβάστε Περισσότερα...
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
Posted:
27th July 2020
Η επαρκής λιπαντικότητα καυσίμου ντίζελ είναι απαραίτητη για την προστασία των εξαιρετικά κατασκευασμένων εξαρτημάτων στους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες, ιδιαίτερα στους κινητήρες common-rail υψηλής πίεσης (HPCR), οι οποίοι υπόκεινται σε αυξημένη φθορά και εναποθέσεις που επηρεάζουν το βέλτιστο μοτίβο ψεκασμού, μειώνοντας την ισχύ και την οικονομία καυσίμου . Φροντίστε να διατηρήσετε τον κινητήρα σας σε λειτουργία με … Continue reading "ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ" Διαβάστε Περισσότερα...
Διαβάστε Περισσότερα...
ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ;
Posted:
12th March 2020
Τα ράφια πολλών καταστημάτων έχουν αρκετά ψυκτικά πρόσθετα που υπόσχονται να μειώσουν τη θερμοκρασία του κινητήρα, να ελέγξουν την υπερθέρμανση και να καταπολεμήσουν τη διάβρωση. Λειτουργούν τα πρόσθετα ψυκτικού; Και αν ναι, είναι απαραίτητα; Πρώτα απ ‘όλα, γιατί να χρησιμοποιείτε τα ψυκτικά πρόσθετα εξ’ αρχής; Το απλό νερό είναι το καλύτερο ψυκτικό που θα μπορούσατε … Continue reading "ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ;" Διαβάστε Περισσότερα...
Διαβάστε Περισσότερα...
ΠΛΥΣΗ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΜΕ Flush vs ΑΛΛΑΓΗ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟΥ ATF: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛYΤΕΡΟ;
Posted:
12th March 2020
Εξαρτάται από το τι θέλετε να επιτύχετε. Αλλά, πρώτα απ ‘όλα, ελέγξτε το εγχειρίδιο του ιδιοκτήτη σας για να δείτε αν ο κατασκευαστής του οχήματος σας συστήνει το ένα αντί του άλλου. Αν θέλετε να εξασφαλίσετε την απομάκρυνση σχεδόν όλων των παλαιών υγρών μετάδοσης, πρέπει να εκκενώσετε το κιβώτιο ταχυτήτων. Τι είναι η πλύση … Continue reading "ΠΛΥΣΗ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΜΕ Flush vs ΑΛΛΑΓΗ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟΥ ATF: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛYΤΕΡΟ;" Διαβάστε Περισσότερα...
Διαβάστε Περισσότερα...
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ (DCT)
Posted:
4th February 2020
Ένα σύστημα μετάδοσης διπλού συμπλέκτη (DCT) είναι συνώνυμο της υψηλής απόδοσης. Σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, προσφέρει … Ταχύτερες, ομαλότερες μετατοπίσεις Αυξημένη οικονομία καυσίμου Βελτιωμένη απόδοση Παρόλο που η μετάδοση DCT χρονολογείται στη δεκαετία του 1930, έκανε την πρώτη της πρακτική εμφάνιση δεκαετίες αργότερα σε αρκετά αγωνιστικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του … Continue reading "ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ (DCT)" Διαβάστε Περισσότερα...
Διαβάστε Περισσότερα...
ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΜΟΥ
Posted:
4th February 2020
Ανεξάρτητα από την ποιότητά του, κάθε λάδι κινητήρα χάνει τελικά την ισχύ του και πρέπει να αλλαχτεί για να εξασφαλίσει μέγιστη προστασία κινητήρα. Ας ρίξουμε μια ματιά στο τι συμβαίνει με το λάδι κινητήρα με την πάροδο του χρόνου και γιατί περιοδικά πρέπει να αλλάξετε λιπαντικό. Χάνοντας τη βάση Τα βασικά έλαια είναι η … Continue reading "ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΜΟΥ" Διαβάστε Περισσότερα...
Διαβάστε Περισσότερα...
ΠΩΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΒΕΛΤΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Posted:
30th January 2019
Η βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου παραμένει κορυφαία προτεραιότητα για τους περισσότερους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Οι απαιτήσεις κατανάλωσης καυσίμου (ENV01) πρέπει να πληρούνται, ενώ οι οδηγοί πλήττονται από τη μεγαλύτερη αύξηση των τιμών βενζίνης για 18 χρόνια. Η τιμή του πετρελαίου πέρασε το σήμα των 80 δολ. το βαρέλι τον Μάιο του 2018, αλλά αργότερα υποχώρησε και … Continue reading "ΠΩΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΒΕΛΤΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ" Διαβάστε Περισσότερα...