Εξαρτάται από το τι θέλετε να επιτύχετε. Αλλά, πρώτα απ ‘όλα, ελέγξτε το εγχειρίδιο του ιδιοκτήτη σας για να δείτε αν ο κατασκευαστής του οχήματος σας συστήνει το ένα αντί του άλλου.
Αν θέλετε να εξασφαλίσετε την απομάκρυνση σχεδόν όλων των παλαιών υγρών μετάδοσης, πρέπει να εκκενώσετε το κιβώτιο ταχυτήτων.
Τι είναι η πλύση με Flush της μετάδοσης;
Τα οφέλη από ένα ξέπλυμα είναι αυτονόητα: όλο το παλιό, βρώμικο λιπαντικό αντικαθίσταται με φρέσκο λιπαντικό υψηλής ποιότητας.
Και, όπως μπορείτε να δείτε στην εικόνα, το νέο λιπαντικό μετάδοσης είναι προτιμότερο από το παλιό.
Ως αποτέλεσμα, το κιβώτιο ταχυτήτων πρέπει να λειτουργεί πιο δροσερό και να λαμβάνει τη μέγιστη προστασία από τη φθορά σε συμπλέκτες, γρανάζια και έδρανα.
Θα πρέπει επίσης να μετατοπίζεται σταθερά και διακριτικά, καθώς το νέο λιπαντικό θα παρέχει τις σωστές ιδιότητες τριβής (το παλιό χάνει τις ιδιότητες τριβής του με την πάροδο του χρόνου).
Όχι μόνο αυτό, αλλά η εκτέλεση μια πλύσης με Flush βοηθά τον καθαρισμό του κιβωτίου ταχυτήτων.
Οι εναποθέσεις και άλλες μολυσματικές ουσίες μπορούν να συσσωρευτούν στο ρευστό λόγω της υπερβολικής θέρμανσης που καταστρέφει το λιπαντικό. Αυτοί οι ρύποι κυκλοφορούν καθ ‘όλη τη διάρκεια της μετάδοσης πριν από την παραμονή τους στο φίλτρο.
Πριν όμως το φίλτρο μπορέσει να συλλάβει με ασφάλεια τους μολυντές, μπορεί να βρεθούν στις στενές διόδους μέσα στο σώμα της βαλβίδας, οδηγώντας σε κακή ποιότητα εναλλαγών ταχυτήτων.
Η πραγματοποίηση μιας πλύσης με Flush σας επιτρέπει επίσης να χρησιμοποιήσετε ένα πρόσθετο καθαρισμού για να καθαρίσετε το κιβώτιο ταχυτήτων και να απομακρύνετε αποτελεσματικότερα τη συσσωρευμένη λάσπη και άλλες μολυσματικές ουσίες.
Υπολείμματα πλύσης
Μερικοί προειδοποιούν να μην κάνουν πλύση σε μια μετάδοση και να χρησιμοποιούν απλά νεο λιπαντικό.
Η διαδικασία πλύσης μπορεί να προκαλέσει τη μετακίνηση κάποιου υγρού στην αντίθετη κατεύθυνση της κανονικής ροής λόγω των φουσκωμένων ρευμάτων, τα οποία ενδέχεται να αυξήσουν τον κίνδυνο απομάκρυνσης των εναποθέσεων και να τα αναγκάσουν να εγκατασταθούν κάπου που δεν θα έπρεπε.
Τι είναι το μηχάνημα ξεπλύματος μετάδοσης;
Μια τυπική μηχανή πλύσης χρησιμοποιεί σωλήνες που συνδέονται στις γραμμές ψύξης του κιβωτίου ταχυτήτων.
Αποστραγγίζει το παλιό υγρό και το κρατάει μέσα στο μηχάνημα, ενώ συμπληρώνει το κιβώτιο ταχυτήτων με νέο υγρό. Σε αντίθεση με μια απλή πτώση από το δοχείο, μια μηχανή έκπλυσης αφαιρεί σχεδόν όλο το παλιό υγρό, συμπεριλαμβανομένου του ρευστού μέσα στον μετατροπέα ροπής.
Κόστος καθαρισμού σασμάν με μηχάνημα πλύσης
Δεδομένου ότι η διαδικασία χρησιμοποιεί νέο λιπαντικό για να εκτελέσει το ξέπλυμα, απαιτεί αρκετές ποσότητες νέου υγρού πέρα από την τελική χωρητικότητα του κιβωτίου ταχυτήτων.
Αυτά τα επιπλέον λίτρα είναι όπου το μεγαλύτερο μέρος του πρόσθετου κόστους βρίσκεται.
Μια τυπική πλύση μετάδοσης θα κοστίσει περίπου 150 ευρώ. Μια τυπική πλύση μετάδοσης σε μικρότερα αυτοκίνητα μπορεί να κοστίσει στα 100 ευρώ, ενώ μπορεί να κοστίσει περισσότερα από 200 ευρώ σε μεγαλύτερα οχήματα.
Ένας καλός κανόνας είναι ότι μια πλύση με πλυστικό μηχάνημα κοστίζει περίπου δύο φορές περισσότερο από μια αλλαγή λιπαντικού.
Αλλαγή υγρού κιβωτίου ταχυτήτων
Εάν έχετε επιφυλάξεις σχετικά με την πλύση με Flush, πηγαίνετε στη λύση εξόρμησης τηε λεκάνης του κιβωτίου ταχυτήτων.
Αν και μειώνει τον κίνδυνο που σχετίζεται με την πλύση του παλαιού, βρώμικου υγρού μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων, μια εξόρμηση του κάρτερ έχει επίσης μειονεκτήματα.
Μπορώ να σας πω από εμπειρία ότι η εξόρμηση τηε λεκάνης μπορεί να είναι μια μεγαλύτερη δουλειά από ό, τι νομίζετε.
Μπορεί να χρειαστεί να αφαιρέσετε πλαστικά προστατευτικά ή μεταλλικές πλάκες για να αποκτήσετε πρόσβαση στο κάρτερ της μετάδοσης.
Σε περίπτωση που δεν είστε κάτω από το όχημά σας, περιμένετε να συναντήσετε σκουριασμένα, κολλημένα μπουλόνια εάν οδηγείτε σε υγρές, χιονισμένες συνθήκες.
Μην εκπλαγείτε αν σπάσετε κάποιο προστατευτικό κάλυμμα σε ένα ή δύο μέρη καθώς προσπαθείτε να το αφαιρέσετε / να το εγκαταστήσετε ξανά.
Συμβουλές για την εξάρμοση της λεκάνης του κιβωτιου ταχυτητων
Έχετε ένα μεγάλο παγούρι χειρός. Διαφορετικά, μόλις χαλαρώσετε τις βίδες, το υγρό θα διαπεράσει από το κιβωτίου ταχυτήτων και θα πλημυρίσει το πάτωμα.
Εάν είστε «πιάνουν τα χέρια σας», μπορείτε να χαλαρώσετε τα μπουλόνια σε μια γωνία περισσότερο από τα αλλά μπουλόνια, ανεβάζοντας το κάρτερ υπό γωνία έτσι ώστε το λιπαντικό να αποστραγγίζεται από μία γωνία αντί να ξεχειλίζει ολόκληρο το κάρτερ. Αυτό μειώνει το χάος αρκετά.
Φορέστε προστατευτικά γυαλιά και γάντια.
Μην ξεχνάτε το καινούργιο φίλτρο και τη φλάντζα.
Είναι καλή ιδέα να γνωρίζετε τις προδιαγραφές ροπής στις βίδες και να χρησιμοποιήσετε ένα κλειδί ροπής για την επανεγκατάσταση τους. Διαφορετικά, υπάρχει κίνδυνος να σφίξετε πολύ και να καταστρέψετε τη φλάντζα.
Μπορεί να είστε τυχεροί, όμως
Ορισμένοι κατασκευαστές οχημάτων εγκαθιστούν μια τάπα αποστράγγισης στο κιβώτιο ταχυτήτων, παρόμοιο με την τάπα εκκένωσης λαδιού του κινητήρα.
Αυτό σας επιτρέπει να αποστραγγίσετε εύκολα και καθαρά το λιπαντικό από τη μετάδοση χωρίς την ταλαιπωρία της αφαίρεσης της λεκάνης. Και πάλι, όμως, παίρνετε μόνο το ένα τρίτο ή το μισό λιπαντικό έξω.
Στη συνέχεια, μπορείτε να οδηγήσετε το όχημα για λίγο, αποστραγγίστε το υγρό και αλλάξτε το ξανά. Κάνετε αυτό 2-3 φορές και θα αφαιρέσετε σχεδόν όλο το παλιό λιπαντικό και θα εκτελέσετε ένα είδος «φτωχής» αποστράγγισης του υγρού μετάδοσης.
Πόρισμα: Επισκεφθείτε ένα επαγγελματία για να κάνετε πλύση του κιβωτίου ταχυτήτων για καλύτερα αποτελέσματα και λιγότερη ταλαιπωρία (εκτός εάν ο κατασκευαστής του οχήματος προειδοποιεί να μην κάνετε πλύση ειδικά γι ‘αυτό, στο εγχειρίδιο του ιδιοκτήτη).